کسب و کار ایران

این وبلاگ در مورد کسب و کار و بازاریابی و مدیریت در ایران می نویسد

کسب و کار ایران

این وبلاگ در مورد کسب و کار و بازاریابی و مدیریت در ایران می نویسد

وبلاگی که در مورد تمام موضوعات کسب و کار و بازاریابی و مدیریت مطلب خوهد نوشت !

طبقه بندی موضوعی
  • ۲
  • ۰

جدیدترین ساخته اصغر فرهادی در حال حاضر در 41 سینمای کشور نمایش داده می‌شود که پس از 15 روز نمایش به رقم فروش پنج میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده می باشد.

او اضافه کرد که این فیلم در 10 سینمای شهرستان هم نمایش داده می‌شود.

به گفته وی فیلم «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان هم در هفتمین هفته نمایش خود به فروش 5 میلیارد و 800 میلیون تومان در کشور رسیده می باشد. این فیلم 42 سالن سینمایی را در شهرهای مختلف و تهران در اختیار دارد.

سعید خانی مدیر پخش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی نیز گفت: این فیلم با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی، مانی حقیقی و بهنوش بختیاری پس از پنج هفته تا شب گذشته، 25 شهریور ماه یک میلیارد و 240 میلیون تومان در تهران فروش داشته می باشد.

او با اشاره به اینکه این فیلم در تهران 18 سالن را در اختیار دارد، گفت: فیلم «من» ‌با نمایش در 17 سالن شهرهای مختلف 480 میلیون تومان فروخته می باشد.

همچنین حبیب اسماعیلی مدیرپخش شرکت رسانه فیلمسازان مولود آمار فروش فیلم «ناردون» را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد.

او در این باره به ایسنا گفت: «ناردون» در آغاز هفته ششم اکران خود در 100 سالن سینمایی کشور اکران می‌شود و تاکنون بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشته می باشد. (دانلود پاورپوینت)

حسن توکل‌نیا تهیه‌کننده فیلم «سایه‌های موازی» و مدیرپخش شرکت یکتافیلم هم بیان کرد: ساخته جدید اصغر نعیمی با بازی شهاب حسینی و ابوالفضل پورعرب در تهران 160 میلیون تومان فروش داشته می باشد.(پیش فاکتور اکسل)

وی همچنین گفت: این فیلم که حدود 16 روز از اکران آن می‌گذرد در تعداد محدودی از سینماهای شهرستان‌ها نمایش داده می‌شود و قرار می باشد به تعداد این سالن‌ها اضافه شود.

  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • تهران گیمز

اصول فروش

فروش

فیلم مدیریتی

نظرات (۱)

اوضاع سینما هم داره خوب میشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی